الوطنية لتوفير عاملات النظافة ومربيات الاطفال وراعيات المسنين و الطباخات...

تعليقات

  1. انا محتاجه شغل فى بيت نظافه فى اسكندريه

    ردحذف
    الردود
    1. 01063117103 دا رقمى محتاجه شغل نظافه فى بيت فى اسكندريه السن 40 سنه بصحه جيده الحمدلله

      حذف
  2. انا محتاجه شغل في بيت في القاهره

    ردحذف
  3. انا محتاجة شغل رايح جاى بيبى ستر او طبخ يكون قريب من المقطم

    ردحذف
    الردود
    1. طيب انا مكاني مصر القديمة ما هى بياناتك الشخصية عايزة مربية اطفال

      حذف
  4. عندي راجل كبير عنده 90 سنه عايزه خدمه وانا كبيرة ومش قادر على خدمته

    ردحذف
  5. انا محتاجه شغل يكون قرب من مدينه بدرم وانا متوسط التعلم الاعدايه رقم التلفون ٠١١٢٦٥٧٠٩٨٤

    ردحذف
  6. لو فيه مسنه واقيم معها

    ردحذف
  7. عاوزة شغل طباخه بدون اقامة واجيد تنضيف المنزل والمواعيد العمل ٦ ساعات الاسكندرية

    ردحذف
  8. السلام عليكم ورحمة الله وبركاته انا كونت بعمل سايق خاص في السعودية مدة ٧سنوات وابحث عن عمل مناسب ولأن موجود في القاهرة لتوصل 2011761093+

    ردحذف

إرسال تعليق

المشاركات الشائعة من هذه المدونة